BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Tuesday, April 19, 2011

tutorial 2.1 mg :)

16 april hari tu kan ada satu gigs lagi .taw hari apa ? tak taw. p tgok sendiri kt calender kuda yg ada dekat bilik atau ruang tamu tu .tapi yg aku nk bgtw final exam aku 18 april. mmg masa nie aku  risaw juga nk pegi tgok. takut takut pegi tgok teseliuh leher ka terhilang jari ka tercapik capik berjalan pulang ka. mana nk taw kan :). tapi sebab atas janji dengan kawan aku pegi jugak ! (nmpk dak ! kawan penting dari keselamatan aku). berkenan ngn tajuk dan tema ! tribute to nirvana .. over 30 track of NIRVANA song for you guy to sing along with all band who performed. cantik dak ayat english aku? tak payah nk puji lebih sebab ayat tu copy paste dari flyer ja. aku nk buat ayat mcm tu hampa semua kena tunggu aku jadi engineer pasai aku nie bengap inglish :) . 
crowed 

kalau dah ada kurt kobain masuk dlm badan maka jadi mcm nie la kt mamat nie :)

cuba hampa teliti ! apa aku buat tu. bukan bergaduh nah . aku pon tak paham gambar nie. hampa mst kata aku bergaduh. pikir la balik. badan mmbe tu kn besar aku kan kecik. mmpos la aku klw bergaduh :) lagipon tu mmbe mmbe juga .

korang paling mantap 

migrain .


gambar gambar demikian rupa di kutip dari awan biru handsome :) sendirian berhad . bnyak gambar gambar menarik dari page dia. dengan rasa tak bertanggung jawab nya saya lalu saya pon men copy dan men paste kan ke bolg ini :)






Sunday, April 10, 2011

tutorial 2.0 mg :)

awal pagi bangun semak dah sekor mamat nie dok kacaw pala. nie link dia  ikhwan mat rempit sejati.haha  . mai hingar pingar dlm bilik. rasa nk bagi kaki ,aku ada dua ja kaki nie.tapi kes mmbe ja. nasib baik muka dia comell. sambungan cerita nya pasal lipas ! hampa taw dak apa lipas ? haaaa dengar pon hampa dah geli kan. benda tu lipas bukan cokolat cabry .takda pasai aku nk kena suka ! aku benci la lipas tu. yg si shafiq (manusia di post yg lepas) nie pon satu p kemas dapur usang yg sudah berbulan tak diguna kan tu buat pa . apabila di kemas kn maka keluar la sekampungan lipas lipas tu. arrghh! aku nk cerita pon loya perut dah nie. rasa mcm nk terkeluar ja isi isi semalam. tapi aku gagahi juga nk mencerita kn. aku dok dlm bilik masa depan kemas dapur. aku terdengar shafiq dan yg lain lain menjerit. ''bat ! lipas bnyk kat bawah ,ada dlm 20 ekor kowt ! ". aku pon maki la. haram hampa biar buat pa katuk bg mampuih lepas tu buang jauh jauh. aku tak maw tgok. tetiba sahaja ! daun pintu aku dibuka dan melihat remy memegang misai sekor lipas lalu menayang kepada aku. apa lagi melopong la aku melompat. bodo weyh ! busuk kowt. p letak jauh jauh. yang ikwan nie lagi mencandat babi ! dia ambik lipas tu letak kt bahu aku. 15 minit aku berkunci diri aku dlm bilik air tak berani keluar . hampa rasa rasa kn patut dak aku hadiah selipar aku kt ikhwan mat rempit sejati tu . panas tak habis lagi nie. haha

Friday, April 8, 2011

tutorial 1.9 mg :)

hari tu kan kan .petang petang bila tak taw. mana nk igat. minggu nie jugak la. ada test mehanic engineering. perh ! dengar tajuk pon mst hampa dah geleng pala. tajuk susah nk sebut. nk jawapan jawapan test tu lagi la susah. serrius tak muhung haih. aku sampai tak panggung kepala jawap test nie. sampai la satu saat tu aku ter panggung kepala sebab mohd shafiq meniru dalam exam nie. coordinate dia dihadapan sebelah kiri aku ! susah haih nk bgtw. tgok la gambar. tekun gila ba*i meniru sampai ada orang ambik gambar pon tak perasan. aku ngn rahimi . manusia yg berada di hadapan aku dalam gambar nie punya penat lelah menjawap tanpa tiru ( sebab tak da gambar pon kami meniru)haha. yang shafiq nie selamba ja meniru. kalau dia dapat A aku pecah lubang dia. haha. aku cucuk ja lubang dia bg pecah terus :)

nmpk mcm tekun . haha kantoi la hang shafiq.

muka senang hati :)


mohd shafiq nmpk handsome sangat kn :)

Thursday, April 7, 2011

tutorial 1.8 mg :)

buah mula aku nk maki haram la hang betina ! tuttt tutt tutt. nie mst hampa pon maki aku juga kn. ayat hampa mcm nie "mamat nie pasai pa ! tak da angin tak da kipas takda aircon takda sapa sapa kentut , mai mai dok maki tak tentu arah nie. aku maki nie bersebab la. igat aku wayar puutuih ka ''. tu la, lain kali dengar cerita dulu. jgn tak habis bercerita dah nk tuduh aku :( . tu baru mukadimah ja . hampa nk dengar cerita selanjut nya dak ? nie aku nk cerita, tak mau dengar tutup telinga atau tutup la wifi kt uma hampa yg laju tu. senang kn :) . bermula disini. perempuan atau kata kata aku mula tadi "betina" . dia tu bernama nasriah redzuan berdaasar kn facebook dia. tu nama dia.bole klw hampa nk tgok facebook dia.tu aku bg nama sekali ngn link. aku marah kes dia dia tuduh aku maki dia kt facebook. lepas tu tacing konon konon dia HOT puff la bila tacing ada yg nk pujuk. belah la hang. tacing punya tacing sampai remove aku sebagai friend . padahal minah tu tu mulut parit. panggil ikut sedap dia nk taip ja apa apa kt IM semasa aku ber IM ngn dia. aku tak penah marah pon kata kata kasar dia. contoh, "paria la hg. keling la hg. perasan hot la hg. mcm mcm lagi la" ayat lebih kurang mcm tu la dia pakai. aku tak marah aku cuma berkasar balik la. tapi bila kasar dia tau plak marah. klw dia mula dulu tak apa. aku kasar tau plak marah. yahudi betul la betina nie ! betina nie dah la gedik. serius aku habaq. sebab mmbe aku bgtw tak payah layan sangat. tapi klw dah tahap dia print skrin lepas tu upload kt facebook dia tentang pergaduhan aku ngn dia mmg aku marah la. aku mula mula biar la malas nk update blog lagi. tapi dah lebih 5 orang mmbe aku kt facebook tegur aku kes nie. ayat bertanya mereka "husaini kena gaduh ngn nasriah ,sebab apa dia upload gambar tu" . aku muak nk jawap. so,mudah aku update ja blog nie. senang. hampa baca hampa tak yah tanya dah :) sekurang kurang nya mulut parit aku , aku tak la gedik tepi jalan mcm hg. aku tak la nk cari publicsiti murahan mcm hg p lepak town pakai mcm haram lagi ! main sangkut sangkut ja. lantak hg la betina weyh andai kata hg baca post aku kali nie hg nk bebai ka. nk nk maki ka. hg nk dendam ka. serius aku tak kesah. oke oke. kali nie part untuk hampa : terima kasih la sudi baca. walau pon aku taw hampa mmg tk paham apa apa pon. buat buat paham. atau pon dlm hati hampa kata "buang masa mamat nie taip benda mcm nie :)" haha. oke oke. semoga maju jaya. babai

Thursday, March 31, 2011

tutorial 1.7 mg :)

hari tu kenduri uma ezie sebelah uma. kalau updated nie mungkin dia boleh juga tgok gambar gambar. tapi maaf la. gambar ada kt awan biru cuba la ezie tgok ya :). 

oke oke. yg nie part utk hampa semua. tiba la masa untuk aku bermuhung muhung hampa. haha. hari nie mmg best la. kenduri apa tak best. semua kenduri best. kenduri arwah ja kurang best sebab ada tahlil. bukan aku tak maw bertahlil. tapi kantoi la sebab ayat kursi tak hafal :) (renyeh apa ! mcm hampa hafal). kenduri nie ada la gambar aku ngn jiran aku . :)

haha ! aku tinggi sikit. nasib baik ! kalau dak jatuh mahkota sebagai lelaki.

abg pengantin laki ! saya pinjam sat pengantin pompan. bergambar ja nah. terima kasih abang :)

abg hafies syok dapat cenderahati :)

gambar nie hampa tgok ! aku galas beg. aku balik uma kes kenduri nie ja. lepas tu aku balik la uma sewa tersegam indah yg terbocor siling tu :)





Tuesday, March 29, 2011

tutorial 1.6 mg :)

hari tu aku cerita pasal subjek softskill kn. ada la ! hampa tak baca mai mai terus habaq dak. yg nie cek geram :). hari tu lupa nk cerita yg lecture tu nk bagi hadiah kt CEO terbaik. GROUP terbaik. ngn apa tah satu lagi. tak egat. semua tu aku layak dapat. tapi aku tak jadi CEO pon. tu aku pasing hadiah kt CEO yg sebenar. aku jujur (bajet pandai mengurus)haha. hadiah apa dapat hampa taw dak ? mst hampa tak taw. sebab benda tu dia bagi time dok dlm dewan kuliah. hampa bukan mai tgok pon. tak payah muhung kata hampa taw. betul kan kan kan :) hadiah dia special. aku tak kata special tapi lecture tu kata special . aku cuma petik petikan dia kembali . hadiah dia ialah segulung hamper dan sejambak hamper kecik ckit dari yg segulung hamper tu .kira ada dua la. jgn pening plak ! upacara keramaian nie hampa nk tgok dak . aku nk buboh gambaq . tgok p la noh. benda dah buboh dah. :)

muka seorang lakonan yg ingin jadi CEO utk memaju kn malaysia sesuatu hari mendatang :)

time nie penyampaian hadiah GROUP paling cemerlang ! yg dua ekor paling depan sebelah kiri dan kanan gambar tu bukan GROUP nie pon. saja mai nk ambil berkat kecemerlangan mereka. haha

walaupon berlainan GROUP kami tetap satu kelas. (saja kata mcm tu sbb nk kongsi hadiah bole ? ) haha



sehari selepas ini maka tamat la subjek ini utk semester dua ! sapa jawap final main main, maka berjumpa lah di semester hadapan :)