BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Friday, April 8, 2011

tutorial 1.9 mg :)

hari tu kan kan .petang petang bila tak taw. mana nk igat. minggu nie jugak la. ada test mehanic engineering. perh ! dengar tajuk pon mst hampa dah geleng pala. tajuk susah nk sebut. nk jawapan jawapan test tu lagi la susah. serrius tak muhung haih. aku sampai tak panggung kepala jawap test nie. sampai la satu saat tu aku ter panggung kepala sebab mohd shafiq meniru dalam exam nie. coordinate dia dihadapan sebelah kiri aku ! susah haih nk bgtw. tgok la gambar. tekun gila ba*i meniru sampai ada orang ambik gambar pon tak perasan. aku ngn rahimi . manusia yg berada di hadapan aku dalam gambar nie punya penat lelah menjawap tanpa tiru ( sebab tak da gambar pon kami meniru)haha. yang shafiq nie selamba ja meniru. kalau dia dapat A aku pecah lubang dia. haha. aku cucuk ja lubang dia bg pecah terus :)

nmpk mcm tekun . haha kantoi la hang shafiq.

muka senang hati :)


mohd shafiq nmpk handsome sangat kn :)

No comments:

Post a Comment