BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Tuesday, April 19, 2011

tutorial 2.1 mg :)

16 april hari tu kan ada satu gigs lagi .taw hari apa ? tak taw. p tgok sendiri kt calender kuda yg ada dekat bilik atau ruang tamu tu .tapi yg aku nk bgtw final exam aku 18 april. mmg masa nie aku  risaw juga nk pegi tgok. takut takut pegi tgok teseliuh leher ka terhilang jari ka tercapik capik berjalan pulang ka. mana nk taw kan :). tapi sebab atas janji dengan kawan aku pegi jugak ! (nmpk dak ! kawan penting dari keselamatan aku). berkenan ngn tajuk dan tema ! tribute to nirvana .. over 30 track of NIRVANA song for you guy to sing along with all band who performed. cantik dak ayat english aku? tak payah nk puji lebih sebab ayat tu copy paste dari flyer ja. aku nk buat ayat mcm tu hampa semua kena tunggu aku jadi engineer pasai aku nie bengap inglish :) . 
crowed 

kalau dah ada kurt kobain masuk dlm badan maka jadi mcm nie la kt mamat nie :)

cuba hampa teliti ! apa aku buat tu. bukan bergaduh nah . aku pon tak paham gambar nie. hampa mst kata aku bergaduh. pikir la balik. badan mmbe tu kn besar aku kan kecik. mmpos la aku klw bergaduh :) lagipon tu mmbe mmbe juga .

korang paling mantap 

migrain .


gambar gambar demikian rupa di kutip dari awan biru handsome :) sendirian berhad . bnyak gambar gambar menarik dari page dia. dengan rasa tak bertanggung jawab nya saya lalu saya pon men copy dan men paste kan ke bolg ini :)






No comments:

Post a Comment