BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Tuesday, August 6, 2013

hari penyampaian sijil Giat Mara alor setar (GMAS)

pada tarikh 27hb jun 2013 maka berlangsung lah termasya yg sangat berprestis di hotel bustani ,jitra. termasya yg disebutkan tadi ialah penyampaian sijil tahap satu jahitan pakaian wanita. wahhhh klu dengar awal awal tadi mcm hebat. padahal saja ja aku buat sembang rancakkk. hm,haari nih lah hari last jumpa kwn kwn dekat giat mara. rindu tu mmg lah. tapi takpa ,setiap org ada haluan masing masing.semoga mereka berjaya tempuh hari mendatang.aduuhhhh sedih plakkkkkk :'( dulu aku dah rasa kehilangan kwn kwn di politeknik. kini ku merasa nya lagi. alah bisa tegar biar . ehhhh masuk tak pepatah aku ? ==' hmmm,sejarah hidup aku di giat mara sangat lah singkat tapi ianya sangat lah berwarna warni. bkn sebab aku jahit baju yg berwarna warni tapi sebab aku kenal susah nya belajar kemahiran dan susah nya nk hidup klu tak pandai akedemik mcm aku nih. di samping itu ,saya nk nasihat adik adik belajar lah rajin rajin. bkn senang nk senang. saya disini mendoakan kejayaan adik adik. cewahhhh :p


barisan barisan lelaki harapan giat mara dan negara

aku dlm dukungan rakan. bertapa sweet nya. 

barisan kelas jahitan pakaian wanita. bergaya nya aku disaat gwiyomi.hahaha

alamakkkk terupload gambar nih plak. eh padahal nk kenalkn ini lah bff secara rasmi

ini hero giat mara alor setar. eh hahaha



No comments:

Post a Comment