BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Sunday, April 10, 2011

tutorial 2.0 mg :)

awal pagi bangun semak dah sekor mamat nie dok kacaw pala. nie link dia  ikhwan mat rempit sejati.haha  . mai hingar pingar dlm bilik. rasa nk bagi kaki ,aku ada dua ja kaki nie.tapi kes mmbe ja. nasib baik muka dia comell. sambungan cerita nya pasal lipas ! hampa taw dak apa lipas ? haaaa dengar pon hampa dah geli kan. benda tu lipas bukan cokolat cabry .takda pasai aku nk kena suka ! aku benci la lipas tu. yg si shafiq (manusia di post yg lepas) nie pon satu p kemas dapur usang yg sudah berbulan tak diguna kan tu buat pa . apabila di kemas kn maka keluar la sekampungan lipas lipas tu. arrghh! aku nk cerita pon loya perut dah nie. rasa mcm nk terkeluar ja isi isi semalam. tapi aku gagahi juga nk mencerita kn. aku dok dlm bilik masa depan kemas dapur. aku terdengar shafiq dan yg lain lain menjerit. ''bat ! lipas bnyk kat bawah ,ada dlm 20 ekor kowt ! ". aku pon maki la. haram hampa biar buat pa katuk bg mampuih lepas tu buang jauh jauh. aku tak maw tgok. tetiba sahaja ! daun pintu aku dibuka dan melihat remy memegang misai sekor lipas lalu menayang kepada aku. apa lagi melopong la aku melompat. bodo weyh ! busuk kowt. p letak jauh jauh. yang ikwan nie lagi mencandat babi ! dia ambik lipas tu letak kt bahu aku. 15 minit aku berkunci diri aku dlm bilik air tak berani keluar . hampa rasa rasa kn patut dak aku hadiah selipar aku kt ikhwan mat rempit sejati tu . panas tak habis lagi nie. haha

7 comments:

  1. hahaha
    naseb bukan aku yg kemas dapo tu

    ReplyDelete
  2. nasib hg mmg baik azim weyh! beribu keluar. angkat geng. mcm nk pitam aku.

    ReplyDelete
  3. HAHAH you takut lipas Husaini? Apalah :p

    ReplyDelete
  4. bat!! kat umah aku semangkok sup lipas .hang nak? tadak sapa na tlg angkt buang..geli kottt..

    ReplyDelete
  5. lorh .. takot lipas kah ? hahahah ..
    nie kat umah nie banyak kowt ..
    nati cik whuut whuut pos nah .. mkn ngan nasi ..
    sedap :)

    ReplyDelete