BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Thursday, March 31, 2011

tutorial 1.7 mg :)

hari tu kenduri uma ezie sebelah uma. kalau updated nie mungkin dia boleh juga tgok gambar gambar. tapi maaf la. gambar ada kt awan biru cuba la ezie tgok ya :). 

oke oke. yg nie part utk hampa semua. tiba la masa untuk aku bermuhung muhung hampa. haha. hari nie mmg best la. kenduri apa tak best. semua kenduri best. kenduri arwah ja kurang best sebab ada tahlil. bukan aku tak maw bertahlil. tapi kantoi la sebab ayat kursi tak hafal :) (renyeh apa ! mcm hampa hafal). kenduri nie ada la gambar aku ngn jiran aku . :)

haha ! aku tinggi sikit. nasib baik ! kalau dak jatuh mahkota sebagai lelaki.

abg pengantin laki ! saya pinjam sat pengantin pompan. bergambar ja nah. terima kasih abang :)

abg hafies syok dapat cenderahati :)

gambar nie hampa tgok ! aku galas beg. aku balik uma kes kenduri nie ja. lepas tu aku balik la uma sewa tersegam indah yg terbocor siling tu :)





No comments:

Post a Comment