BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Thursday, April 28, 2011

tutorial 2.4 mg :)

masa nie wow! bacelona lawan real madrid . 2-0 beb . messi bubuh dua dua goal . hebat tak ? (eh,pasal apa aku sembang pasal bola. aku bukan  minat bola sanad pon) haha. aku nk cerita yg kes bola tu aku tak tido semalam. masa aku nk tido pkol 7 pagi tu tetiba aku lihat cahaya memancar dari luar tingkap. aduh dah cerah. arggh mst sakit kepala aku. elok elok pejam mata tak sempat seminit aku terima satu panggilan dari mak saudara aku. dia dialog dia " bat (husaini la tu) ada mana ? ada kelas tak pagi nie? " elok elok habaq tak da kelas ja terus makcik aku membuka kata kata ini "bat siap siap la balik sungai petani ya hari nie. mai tengok tok ayah, tok ayah dah tenat sangat sangat" . aku apa lagi mengelabah la. tak jadi nk tido walaupon mata dah merah , kepala dah berdengut dengut . sampai ja di sungai petani masa pukol 9 tu perkara pertama yg aku buat hampa taw dak ? perkara mudah dan semua orang mst buat. sarapan la. tunggu bapak lagi. lapar kot. dari semalam tak makan. haha jimat duit poket aku sebab makanan disedia kan. haha. lepas makan ayah dan family kerabat yg lain kalut la nk p hospital. biasa la perkara jadi mengejut . sampai terlupa yg waktu tu kan bukan waktu melawat. p la ramai mana pon. sekampung ka sedaerah ka tetap tak bole masuk melawat pesakit kt hospital tu. rasa menyesal gak. aku tido sat pon tak pa. sampai pkol 1 baru bole melawat. mai tak bebai aku mcm nie :) tapi alhamdulilah dlm pkoi 1 tu tok ayah aku dah mula sedar kan diri. harap beransur pulih dlm masa terdekat nie. nnt bole kita main badminton noh tokyah . hahahaha. ala sygg betul lupa nk tangkap gambao dlm hospital (kes tegok nurse sehgak sehgak). yg ada cuma gambo aku nk mak dan bapak saudara aku.


dari kiri pakngah dan pak long dan maksu.
dari belakang sepupu depan adik nya.

maksu saya. merankap adik kepada ayah saya :)

muka kami tak gembira taw time nie (sebab mlm giliran aku kena berjaga kt hospital)haha

No comments:

Post a Comment