BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Monday, May 9, 2011

tutorial 2.6 mg :)

aku tak taw hilang mana yg 2.5 mg tu ! aku terus kn sambung tutorial aku. kali nie hari ibu. lambat aku update. sebab aku tak taw hari ibu jatuh hari apa. kalau hari merdeka aku taw. hampa tanya terus ja aku jawap . bukan bermakna aku tak taw jatuh hari apa bermakna aku tak sygg mak aku. mak aku untuk aku ja. kalau hampa nk tukar mak hampa ngn mak aku mmg kesudah la aku tak bagi. tapi kalau hampa nk kongsi mak ngn aku bole. kouta terbuka pada 4 orang wanita ja. haha(gatal aku nie). aku nk ucap terima kasih kt mak aku. semua benda dia buat iklas utk aku !

terima kasih mak sebab:

 sebab tukar kain lampin sehari 4 kali tuh .
sebab bawa saya keluar main petang petang.
 sebab tukar chanel tv masa remote tiada ditangan.
  sebab buka suiz kipas masa malas nk bangun buka sendiri.
  sebab teh panas masa terbangun lewat malam.
sebab mandi kn saya masa kecik dulu sambil saya tido.
sebab teman kn saya tido sebab ada lipas masuk bilik.
 sebab susun buku dlm beg sekolah saya utk jadual hari ahad sampai khamis .
 sebab lipat baju besar seluar kecik yg jenis letak bersepah tu.
sebab ajar saya kira duit syiling utk beli gula gula.
 sebab sikat rambut gaya belah tepi dari kiri ke kanan masa nk p sekolah .
sebab tempek bedak dan boh minyak wangi.
sebab heret tangan masa tak maw pi sekolah dulu.
sebab tunggu luar kelas sebab takut saya lari balik.
sebab ajar saya kayuh basikal walaupon bnyk kali bergolek tepi jalan .
sebab semua mak buat utk saya saya igat semua tu mak !
terima kasih mak.


saya karang semua nie belum cukup balas jasa mak. mak yg hebadd. kejut kn saya tetiap pagi !


No comments:

Post a Comment