BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Friday, August 12, 2011

tutorial 3.5mg :)

masuk hari kedua belas berpuasa. 



  • aku rindu kat mak aku yg selalu bancuh teh panas bila berbuka.
  • aku rindu kat ayah aku yg selalu balik dalam pukol 7 dan ajak aku teman beli murtabak dan kuih muih kt bazar
  • aku rindu kat adik aku yg selalu suruh aku teman pi beli roti atau makan kt kedai masa tengah hari.
  • aku rindu kat jiran aku yg selalu keluar bermain di waktu malam selepas tawareh.
  • aku rindu kat pakcik pasar mini taman aku yg tegur aku tiap tiap mlm beli mercun pop.
  • aku rindu kat myspace yg selalu aku buang masa utk meleka kn diri sampai waktu berbuka.
  • aku rindu kat kedai snuker yg selalu balik sekolah singgah situ bawak nasik bungkus.
  • aku rindu kat rumah mmbe aku yg selalu singgah masak telur ngn nasik ja.
  • aku rindu kat bazar yg selalu aku pi awal tuh beli kuih utk ponteng.
  • aku rindu kat suasana malam dengan kawan aku masa aku dah habis SPM.
  • aku rindu kat bulan puasa masa kat politeknik tahun lepas.
  • aku rindu kat suasana makan dlm bilik ngn pintu dan lampu tertutup.
  • aku rindu kat suasana isap rokok yg diselang seli dengan spray perfume .
  • aku rindu sahur yg banyak nya maggi *sedap*.
  • aku rindu berbuka dalam bilik stdy bermai ramai padahal posa tak semua.




banyak aku rindu. tahun nie tak sama sekali ngn tahun sebelum nie.

Tuesday, July 26, 2011

tutorial 3.4 mg :)

pagi nie bangun rasa pelik ja. selalu bangun dengan gembira. hari nie aku pi kelas mcm biasa. kelas repeat yg tak kesudahan tu ! masa nk balik tu ada la sekoq mmbe serumah aku kata nk pi derma darah. aku pon ikut la niat suci dia tu. aku ikut ja. bukan nk derma darah pon.darah aku pon bukan bnyk mana. tapi setibanya kt situ ternampak awek segak kt kaunter daftar. aku pon buat buat rajin nk pi timbang berat. lepas timbang dia bagi borang suruh isi. nahai dalam hati maki. AKU TAKMAW ! sakit kot. jarum dah la besaq penyepak. tapi takpa. mungkin aku bole terlepas lagi sebab aku tgok buadak budak pompan ramai tak lepas sebab tekanan darah rendah. aku bole follow depa sekali. time periksa tekanan darah doktor berkata "darah kamu jenis O positive dan anda bole menderma sebab tekanan anda 130 iaitu normal " apa lagi reaksi muka aku time tu ! darah penuh kt muka kemerahan la. aku rasa tempat lain takda darah kot time tu sebab semua kumpul kt muka. HAHA time time rebah badan atas katil rasa mcm nk berlakon pengsan. mungkin kena reject kalau pengsan. huhu. time dia cukuk dalam hati aku berkata "takpa takpa janji aku dapat berbakti" *lakonan utk buang rasa menyesal. janji dapat air kotak ngn roti tiger ! haha :)

muka puas dapat dakti . *percaya pi la. haha

Friday, July 22, 2011

tutorial 3.3 mg :)

dlm banyak bnyak perkara perkara lama, perkara apa yg sangat lama ? *teka teki sebagai mukadimah aku bagi. jawap lekas lekas lekas ! hurm,akal fikiran belum mencapai tahap siswazah berjaya lagi ampa ampa semua.haha jawap nya ialah lama aku tak updated blog aku. sawang sawang banyak bersepah tadi. aku dah sapu dah sawang sawang tu. settle masalah pertama. masalah kedua plak lanie aku nk cerita kt hampa. hampa taw dak aku balik pi politeknik aku secara rasmi pada 1 haribulan hari tu. 29 hari bulan  aku letak jawatan sebagai pekeja kantin sekolah sebab cuti semester dah habis :) . hari pertama aku sehingga hari ketujuh aku menetap kt sana sangat la boring sebab tiada aktiviti yang bole membina salsiah aku. dah sebulan berlalu. masih kurang aktiviti yg dapat membina salsiah aku. haha hurm,jum jum jum. aku nk cerita kt hampa pasal cerita harry potter part II . best bak hiaang. hampa tgok dak g ? mai aku nk cerita kt hampa. cerita tu ENGLISH nya terlalu simple. sangat mudah difahami.haha *padahal baca subtitle pon tersangkut sangkut.haha kemaih ja lebih :)

saja nk buad mcm pelakon.

III



Friday, June 24, 2011

tutorial 3.2 mg :)

setiap kali aku buka FB aku teringat budak budak yg sehgak sehgak kt myspace tuh ! alahai. masa myspace kn seronok main add. bila nmpk awek sehgak unline ja mst ADD punya. sorang pon tak terlepas. kalau bole nk main comment time tu semua nk comment. paahal bukan kenal pon. dah la kediaman mereka mereka jauh jauh dari kediaman aku. saja syok syok mengorat walaupon taw tak kn berjumpa. dlm beribu ribu kawan aku kt myspace dulu hanya dua oraang ja aku bole jumpa secara REAL. tu pon kes dok mengaji sekali ngn aku kt politeknik.sorang tu dok sekelas ngn aku.sorang lagi kelas lain. kalau tak haram tak jumpa haih. aku updated bukan kes apa. kes dulu masa myspace aku suka tag gambo. tiap tiap kali unline mst tag gambo awek sehgak sehgak. sampai album tag tu bersepah dan berselerak la ! hampa semua mst igat hampa ja kan ada myspace kan. amboi amboi ! aku ada jugaak. dulu aku letak TOM ADERSON first top friend aku taw. hahaha mmg berkawan baik la kami. hurm,dulu best kes bole edit profile. lawa profile myspace kan kan kan. sungguh lawa dari FB yg hanya kaler biru tu. nmpk sangat mark zukerberg tak kretive :) kenangan tu tetap kenangan. dulu gambo gambo kt myspace semua munafik. semua edit semata mata . betul dak? laaa. aku ckp sungguh. ampa cuba pi cek balik tgok. aku tak muhung hampa haih.

nie last profile aku kekal sampai skunk :)


Monday, June 6, 2011

tutorial 3.1 mg :)

cerita ini berkisarkan mengenai kenduri iaitu walimadur urus sepupu saya :) . mukadimah nie kes bengang lama tak bole update blog . haha. cerita dia lanie aku masih igat lagi kenduri nie. berputar putar kt pala hotak aku nie. berbaju purple . bersongket ala ala p ramlee . perhh. aku nk puji diri aku sendiri. segak mcm p ramlee kowt. hampa tak kenal ? tak kn tak kenal aku kena terang kowt. p la beli vcd dia. tgok sendiri muka dia mcm mana. yg tu pon kena ajar satu persatu. jenuh la mcm nie :) bebai* haha. semalam kn time sepupu aku hantaar maai gambo gambo semua nie apa lagi nk terlintas kt kepala aku. cantik ! blog akan diupdate :)

cerita pepagi buta masa nie

makan mana nk sedar apa dah :)

sepupu aku pon lanie nk jadi bunkface gak .

barisan kita barisan dia juga 

terhaandsome la sepupu saya nie :)

jumpa di post seterusnya :)

Saturday, June 4, 2011

SAMPLE sahaja.

mana bengang pon dah dua minggu kowt tak bole bukan blog nie. email buat hal apa tak taw. masa idea belambak dlm pala hotak tak bole update. sapa tak bengang kn :) . nie mood aku lari habis. mana larat aku ligan kembali mood aku. malas la nk update . nnt aku cuba cari ood tu kembali :)