BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Tuesday, July 26, 2011

tutorial 3.4 mg :)

pagi nie bangun rasa pelik ja. selalu bangun dengan gembira. hari nie aku pi kelas mcm biasa. kelas repeat yg tak kesudahan tu ! masa nk balik tu ada la sekoq mmbe serumah aku kata nk pi derma darah. aku pon ikut la niat suci dia tu. aku ikut ja. bukan nk derma darah pon.darah aku pon bukan bnyk mana. tapi setibanya kt situ ternampak awek segak kt kaunter daftar. aku pon buat buat rajin nk pi timbang berat. lepas timbang dia bagi borang suruh isi. nahai dalam hati maki. AKU TAKMAW ! sakit kot. jarum dah la besaq penyepak. tapi takpa. mungkin aku bole terlepas lagi sebab aku tgok buadak budak pompan ramai tak lepas sebab tekanan darah rendah. aku bole follow depa sekali. time periksa tekanan darah doktor berkata "darah kamu jenis O positive dan anda bole menderma sebab tekanan anda 130 iaitu normal " apa lagi reaksi muka aku time tu ! darah penuh kt muka kemerahan la. aku rasa tempat lain takda darah kot time tu sebab semua kumpul kt muka. HAHA time time rebah badan atas katil rasa mcm nk berlakon pengsan. mungkin kena reject kalau pengsan. huhu. time dia cukuk dalam hati aku berkata "takpa takpa janji aku dapat berbakti" *lakonan utk buang rasa menyesal. janji dapat air kotak ngn roti tiger ! haha :)

muka puas dapat dakti . *percaya pi la. haha

No comments:

Post a Comment