BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Monday, June 6, 2011

tutorial 3.1 mg :)

cerita ini berkisarkan mengenai kenduri iaitu walimadur urus sepupu saya :) . mukadimah nie kes bengang lama tak bole update blog . haha. cerita dia lanie aku masih igat lagi kenduri nie. berputar putar kt pala hotak aku nie. berbaju purple . bersongket ala ala p ramlee . perhh. aku nk puji diri aku sendiri. segak mcm p ramlee kowt. hampa tak kenal ? tak kn tak kenal aku kena terang kowt. p la beli vcd dia. tgok sendiri muka dia mcm mana. yg tu pon kena ajar satu persatu. jenuh la mcm nie :) bebai* haha. semalam kn time sepupu aku hantaar maai gambo gambo semua nie apa lagi nk terlintas kt kepala aku. cantik ! blog akan diupdate :)

cerita pepagi buta masa nie

makan mana nk sedar apa dah :)

sepupu aku pon lanie nk jadi bunkface gak .

barisan kita barisan dia juga 

terhaandsome la sepupu saya nie :)

jumpa di post seterusnya :)

No comments:

Post a Comment