BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Friday, June 24, 2011

tutorial 3.2 mg :)

setiap kali aku buka FB aku teringat budak budak yg sehgak sehgak kt myspace tuh ! alahai. masa myspace kn seronok main add. bila nmpk awek sehgak unline ja mst ADD punya. sorang pon tak terlepas. kalau bole nk main comment time tu semua nk comment. paahal bukan kenal pon. dah la kediaman mereka mereka jauh jauh dari kediaman aku. saja syok syok mengorat walaupon taw tak kn berjumpa. dlm beribu ribu kawan aku kt myspace dulu hanya dua oraang ja aku bole jumpa secara REAL. tu pon kes dok mengaji sekali ngn aku kt politeknik.sorang tu dok sekelas ngn aku.sorang lagi kelas lain. kalau tak haram tak jumpa haih. aku updated bukan kes apa. kes dulu masa myspace aku suka tag gambo. tiap tiap kali unline mst tag gambo awek sehgak sehgak. sampai album tag tu bersepah dan berselerak la ! hampa semua mst igat hampa ja kan ada myspace kan. amboi amboi ! aku ada jugaak. dulu aku letak TOM ADERSON first top friend aku taw. hahaha mmg berkawan baik la kami. hurm,dulu best kes bole edit profile. lawa profile myspace kan kan kan. sungguh lawa dari FB yg hanya kaler biru tu. nmpk sangat mark zukerberg tak kretive :) kenangan tu tetap kenangan. dulu gambo gambo kt myspace semua munafik. semua edit semata mata . betul dak? laaa. aku ckp sungguh. ampa cuba pi cek balik tgok. aku tak muhung hampa haih.

nie last profile aku kekal sampai skunk :)


No comments:

Post a Comment