BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Friday, July 22, 2011

tutorial 3.3 mg :)

dlm banyak bnyak perkara perkara lama, perkara apa yg sangat lama ? *teka teki sebagai mukadimah aku bagi. jawap lekas lekas lekas ! hurm,akal fikiran belum mencapai tahap siswazah berjaya lagi ampa ampa semua.haha jawap nya ialah lama aku tak updated blog aku. sawang sawang banyak bersepah tadi. aku dah sapu dah sawang sawang tu. settle masalah pertama. masalah kedua plak lanie aku nk cerita kt hampa. hampa taw dak aku balik pi politeknik aku secara rasmi pada 1 haribulan hari tu. 29 hari bulan  aku letak jawatan sebagai pekeja kantin sekolah sebab cuti semester dah habis :) . hari pertama aku sehingga hari ketujuh aku menetap kt sana sangat la boring sebab tiada aktiviti yang bole membina salsiah aku. dah sebulan berlalu. masih kurang aktiviti yg dapat membina salsiah aku. haha hurm,jum jum jum. aku nk cerita kt hampa pasal cerita harry potter part II . best bak hiaang. hampa tgok dak g ? mai aku nk cerita kt hampa. cerita tu ENGLISH nya terlalu simple. sangat mudah difahami.haha *padahal baca subtitle pon tersangkut sangkut.haha kemaih ja lebih :)

saja nk buad mcm pelakon.

III



No comments:

Post a Comment