BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Friday, August 12, 2011

tutorial 3.5mg :)

masuk hari kedua belas berpuasa. 



  • aku rindu kat mak aku yg selalu bancuh teh panas bila berbuka.
  • aku rindu kat ayah aku yg selalu balik dalam pukol 7 dan ajak aku teman beli murtabak dan kuih muih kt bazar
  • aku rindu kat adik aku yg selalu suruh aku teman pi beli roti atau makan kt kedai masa tengah hari.
  • aku rindu kat jiran aku yg selalu keluar bermain di waktu malam selepas tawareh.
  • aku rindu kat pakcik pasar mini taman aku yg tegur aku tiap tiap mlm beli mercun pop.
  • aku rindu kat myspace yg selalu aku buang masa utk meleka kn diri sampai waktu berbuka.
  • aku rindu kat kedai snuker yg selalu balik sekolah singgah situ bawak nasik bungkus.
  • aku rindu kat rumah mmbe aku yg selalu singgah masak telur ngn nasik ja.
  • aku rindu kat bazar yg selalu aku pi awal tuh beli kuih utk ponteng.
  • aku rindu kat suasana malam dengan kawan aku masa aku dah habis SPM.
  • aku rindu kat bulan puasa masa kat politeknik tahun lepas.
  • aku rindu kat suasana makan dlm bilik ngn pintu dan lampu tertutup.
  • aku rindu kat suasana isap rokok yg diselang seli dengan spray perfume .
  • aku rindu sahur yg banyak nya maggi *sedap*.
  • aku rindu berbuka dalam bilik stdy bermai ramai padahal posa tak semua.




banyak aku rindu. tahun nie tak sama sekali ngn tahun sebelum nie.

No comments:

Post a Comment