BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Sunday, March 13, 2011

TUTORIAL 1.0 gm

ecok dari 8 pagi sampai 2 petang kami akan berniaga seperti yh di arah kan oleh PUAN MARZIANA iatu lecture subjek softskill code AR201 . klw ikut kn hati nk membuta ja sampai petang. tapi disebab kn puan itu berkata subjek ini akan dapat A jika pelajar menyertai nya dan akan dia failed kn jika pelajar melarikan diri. (saya tak lari diri, saya nk selamat kn diri ja) haha. segan la. aku nie muka tak market langsung. mana bole nk marketing barang niagaan berkumpulan nie. lepas tu kan kan kan. kumpulan kami dah set nk jual jagung rebus . agak agak hampa kn, ramai tak pengunjung ? klw tak ramai apa akan jadi kepada ice blende, keropok lekor, laksa, jagung ala ala nelson ,cup cake yg bakal kami jual tu . adakah kami harus habis kn sendiri dari mengelak pembaziran ? (padahal niat mmg nk makan sendiri) haha. aku nk letak gambar. tapi gambar sebelum mula kn perniagaan la. sehari sebelum . hari yg pasang khemah tu. nasib baik hari tu aku ada utk pasang. klw tak da mst tak jadi. haramm aku sembang tak jatuh . haha. padahal dok menyemak ja .:) tapi kan apa kena mengena engineering ng perniagaan ? hapa bole bgtw dak. aku ambil engineer tapi kena berniaga. apa kejaddah semua ini.  memang ini di kata haruan makan anak.:) nah tgok gambar titik peluh aku memasang khemah kenduri :)

muka bodo tak reti pasang khemah :)

nie permulaan. 

ini hasil nya. aku jugak yg berjaya diri kn khemah :)

nie muka kegigihan aku :)

antara kegigihan aku lagi :)

fuh. letih kowt dah berdebar nk niaga nnt. nnt aku update suasana berniga tu lagi kt bloging nie :)




No comments:

Post a Comment