BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Wednesday, March 9, 2011

hari sakit dari pagi sampai mlm :)

bangun pepagi buta ja gatal mata. tenyeh punya tenyeh mata tu sampai pedih. tetiba baru perasan . harammmm la. mata naik ketumbit. gatal tahap semut main jengket jenket dlm mata. seriuus tak muhung hampa. hampa cuba bagi sakit mcm nie tgok. mst hampa rasa mcm nk bagi penyepak ja kt jiran hampa untuk lega kn hati yg tengah panas.aku nk cerita lagi nie. klw hampa borink tak payah baca tak pa :) time hari rabu mcm nie kan ada kuliah amali bengkel. dah la pukol 8 pagi mula kelas. arrgh. serius aku meluat tgok muka PUAN yg dok hingar pagi pagi buta tu, ENCIK yg dok buat sempoi tu, pak guard yg belagak mcm pengarah poli tu. so, keputusan dah di ambil, kelas tak payah p hari nie. dengan cara membeli SIJIL CUTI SAKIT . walaupon duit poket merangkap duit dapur uma sewa aku dah pokai. terpaksa jugak la aku beli sijil cuti sakit tu untuk mengelak dari kena surat amaran pertama. tak maw aku simpan surat berhantu tu dlm beg aku. EEi geli. (haha sambil tangan pegang pipi). satu bab lagi nie. petang aku p main tennis kt poli. FUH gaya aku main tennis sememang nya seperti MARIA SHARANOVA. haha. dah balik time magrib . solat magrib terlepas sudah :). lepas tu kan sibok kn diri kat ceruk dapur. memasak ikan kering sepeket sehengit dua puloh sen tu, telur sebijik empat puloh sen tu, nasik sekampit dua puloh satu hengit tu. aku masak se isi rumah akan makan. sememang nya kerajinan aku mengeyang kn perut se isi rumah :). lepas makan tetiba depa ajak main FUTSAL plak. dah letih. aku malas la nk p. ecok kelas ada lagi. sijil cuti sakit sehari ja. lepas tu di paksa aku p main futsal sebab tak cukup orang. tak pa la aku ikut kan aja :) masa aku main tu kan. punya la letih. aku pon bertukar la jadi goal keeper. bole berehat ckit :). lagi 10 minit nk habis bermain futsal. mmber aku rimbat bola tu kencang nk mmpoih. aku pon tangkap la bola tu. nk cerita nya yg aku hebat . haha ( padahal tersilap tangkap, aku tersalah guna jari). hampa taw dak. jari terlunjuk aku terseliuh. bengkak sama mcm mata kiri aku yg ketumbit tu ! aku taip blog nie guna jari hantu. fuh pedih hati pedih jari. hampa rasa kan patut kah aku tambah sijil cuti sakit aku untuk hari seterus nya ? hahaha
sijil nie amat bermakna .


hampa nk dak sijil macam nie ? 10 hengit hampa bagi kt aku. sekeping aku bagi kt hampa. haha

3 comments:

  1. mmg nma mohd husaini bt mohd haris kea????
    hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..wallau..ade gak jual..nak 5..cukup tok seminggu:-)

    ReplyDelete