BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Thursday, March 31, 2011

tutorial 1.7 mg :)

hari tu kenduri uma ezie sebelah uma. kalau updated nie mungkin dia boleh juga tgok gambar gambar. tapi maaf la. gambar ada kt awan biru cuba la ezie tgok ya :). 

oke oke. yg nie part utk hampa semua. tiba la masa untuk aku bermuhung muhung hampa. haha. hari nie mmg best la. kenduri apa tak best. semua kenduri best. kenduri arwah ja kurang best sebab ada tahlil. bukan aku tak maw bertahlil. tapi kantoi la sebab ayat kursi tak hafal :) (renyeh apa ! mcm hampa hafal). kenduri nie ada la gambar aku ngn jiran aku . :)

haha ! aku tinggi sikit. nasib baik ! kalau dak jatuh mahkota sebagai lelaki.

abg pengantin laki ! saya pinjam sat pengantin pompan. bergambar ja nah. terima kasih abang :)

abg hafies syok dapat cenderahati :)

gambar nie hampa tgok ! aku galas beg. aku balik uma kes kenduri nie ja. lepas tu aku balik la uma sewa tersegam indah yg terbocor siling tu :)





Tuesday, March 29, 2011

tutorial 1.6 mg :)

hari tu aku cerita pasal subjek softskill kn. ada la ! hampa tak baca mai mai terus habaq dak. yg nie cek geram :). hari tu lupa nk cerita yg lecture tu nk bagi hadiah kt CEO terbaik. GROUP terbaik. ngn apa tah satu lagi. tak egat. semua tu aku layak dapat. tapi aku tak jadi CEO pon. tu aku pasing hadiah kt CEO yg sebenar. aku jujur (bajet pandai mengurus)haha. hadiah apa dapat hampa taw dak ? mst hampa tak taw. sebab benda tu dia bagi time dok dlm dewan kuliah. hampa bukan mai tgok pon. tak payah muhung kata hampa taw. betul kan kan kan :) hadiah dia special. aku tak kata special tapi lecture tu kata special . aku cuma petik petikan dia kembali . hadiah dia ialah segulung hamper dan sejambak hamper kecik ckit dari yg segulung hamper tu .kira ada dua la. jgn pening plak ! upacara keramaian nie hampa nk tgok dak . aku nk buboh gambaq . tgok p la noh. benda dah buboh dah. :)

muka seorang lakonan yg ingin jadi CEO utk memaju kn malaysia sesuatu hari mendatang :)

time nie penyampaian hadiah GROUP paling cemerlang ! yg dua ekor paling depan sebelah kiri dan kanan gambar tu bukan GROUP nie pon. saja mai nk ambil berkat kecemerlangan mereka. haha

walaupon berlainan GROUP kami tetap satu kelas. (saja kata mcm tu sbb nk kongsi hadiah bole ? ) haha



sehari selepas ini maka tamat la subjek ini utk semester dua ! sapa jawap final main main, maka berjumpa lah di semester hadapan :)



Friday, March 25, 2011

tuturial 1.5 mg :)

dengar nie cerita cuti hujung minggu aku. PERH,aku dah mcm orang kulim. serius bak hangg. klw baalik alor setaar mm wujud ckit keraasaan seperti "rusa masuk kampung". alor setar tak la borink mcm kulim tu. aku ramai kawan lagi kt sini. aaku tak nak duduk laama lama kt kulim tu. tolong la masa nie berlalu dengan cepat ! hampa taw dah. masa haari jumaaat tu punyaa kalut nk keluar berjaln jalan ngn mmbe mmbe aku saampai nk keluaar uma tak sikat rambut pon. punya teruja . nk cerita yg aku kalut (padahal mmg tak penah sikat rambut). hampa taw dak ! alor setar maaju kowt. ada keta api bawah taanah ! rail laandasan dia dok atas darat. mmg teknologi tinggi. (dengar la aku muhung hampa)haha

hampa tgok muka aku. mmg teruja teruk. nasib baik bella sudi bergambar. terima kasih bella :)


yg nie awek orang ! hampa tk pa tgok lama lama. aku pon tak berani nk tgok dia :) bukti time bergambar aku kalis belah lain :)



oke oke la. klw sudi hampa baca sampai sini ku ucap terima kasih :)




Thursday, March 24, 2011

tutorial 1.4 mg

hari tu dah update cerita kes pasang khemah. tak egat ? hampa bukan tak egat. tapi hampa tak baca pon blog aku. tak payah buat buat tak egat. aku boleh baca dah akal hampa tu . haha oke oke. pagi hari yg nk berniaga tu kan aku bangun awal la. liat nk mmpoih aku nk bangun tido. rasa mula mula tu malas mandi dah. nk basuh muka ja. bukan orang taw pon. tapi egat pesan mak aku yg satu nie. apa kita buat mmg orang takk nmpk, tapi tuhan nmpk. (hampa kecik kecik mak hampa ckp mcm nie gak kn) :) . tapi cerita dia last aku mandi juga. aku bukan segan mcm hampa pon basuh muka ja pepagi . pkoi 8 tepat ! aku terpacak bawah khemah. aku tak kata rajin pon. hampa mcm kata dlm hati aku rajin kan. haha (terima kasih) :). aku tgok ja akitiviti mmber kumpulan aku memasang meja utk mempamerkan bahan jualan :). nk tolong tak sampai hati. takut takut tindak kan aku tu mencacat kn kerajinan mereka time tu. so,aku biakan ja la depan ngn cara depa :) masa hari nie terus beralih dari minit ke minit. jam ke jam kan kan kan. mcm mcm benda berlaku. best gila BA*I nk habaq kat hampa. mai mai pakat pakat tegok gambaq.

yg ini cerita masa dlm jualan kumpulan aku.

ini lecture aku. nmpk tak dia pegang apa ? hasil jualan gerai aku la.jgn kata tak nmpk nah ! tgok muka dia.tu muka orang berpuas hati ngn hasil jualan kami :) haha

yang nie projek semester akhir. aku tak taw plak yg nie nama apa.lupa tanya senior tu :)

hampa nmpk dak yg lebai putih berjanggut tu ? tu bukan ADUN wakil rakyat nah. tu engginer taw. dia mai complain semua projek dengan padat dan tepat kat dahi senior aku.

muka muka lepas habis berniaga :)

muka nie penting. hampa tgok pon dah taw kan bertapa kuat berusaha nya aku. andai kata aku jadi laki hampa nnt beruntung lah ! rajin bekerja aku nie :)

kenang kenangan :)

lepas habis semua nie maka berakhir la projek akhir module softkill AS101 .







Sunday, March 20, 2011

tutorial 1.3 mg

haram ! kata skit bebai. padahal masa kt IM dia maki maki dulu. aku maki balik marah. sampai REMOVE.


aku tak kesah nk REMOVE. tapi jadi matang ckit. hal kecik sampai remove

tuturial 1.2 mg :)

internet lembab nk mmpoih. rasa mcm hilang sabar ja. rasa mcm nk tekan bulatan merah tu :)



sabo ja la .