BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Friday, July 22, 2011

tutorial 3.3 mg :)

dlm banyak bnyak perkara perkara lama, perkara apa yg sangat lama ? *teka teki sebagai mukadimah aku bagi. jawap lekas lekas lekas ! hurm,akal fikiran belum mencapai tahap siswazah berjaya lagi ampa ampa semua.haha jawap nya ialah lama aku tak updated blog aku. sawang sawang banyak bersepah tadi. aku dah sapu dah sawang sawang tu. settle masalah pertama. masalah kedua plak lanie aku nk cerita kt hampa. hampa taw dak aku balik pi politeknik aku secara rasmi pada 1 haribulan hari tu. 29 hari bulan  aku letak jawatan sebagai pekeja kantin sekolah sebab cuti semester dah habis :) . hari pertama aku sehingga hari ketujuh aku menetap kt sana sangat la boring sebab tiada aktiviti yang bole membina salsiah aku. dah sebulan berlalu. masih kurang aktiviti yg dapat membina salsiah aku. haha hurm,jum jum jum. aku nk cerita kt hampa pasal cerita harry potter part II . best bak hiaang. hampa tgok dak g ? mai aku nk cerita kt hampa. cerita tu ENGLISH nya terlalu simple. sangat mudah difahami.haha *padahal baca subtitle pon tersangkut sangkut.haha kemaih ja lebih :)

saja nk buad mcm pelakon.

III



Friday, June 24, 2011

tutorial 3.2 mg :)

setiap kali aku buka FB aku teringat budak budak yg sehgak sehgak kt myspace tuh ! alahai. masa myspace kn seronok main add. bila nmpk awek sehgak unline ja mst ADD punya. sorang pon tak terlepas. kalau bole nk main comment time tu semua nk comment. paahal bukan kenal pon. dah la kediaman mereka mereka jauh jauh dari kediaman aku. saja syok syok mengorat walaupon taw tak kn berjumpa. dlm beribu ribu kawan aku kt myspace dulu hanya dua oraang ja aku bole jumpa secara REAL. tu pon kes dok mengaji sekali ngn aku kt politeknik.sorang tu dok sekelas ngn aku.sorang lagi kelas lain. kalau tak haram tak jumpa haih. aku updated bukan kes apa. kes dulu masa myspace aku suka tag gambo. tiap tiap kali unline mst tag gambo awek sehgak sehgak. sampai album tag tu bersepah dan berselerak la ! hampa semua mst igat hampa ja kan ada myspace kan. amboi amboi ! aku ada jugaak. dulu aku letak TOM ADERSON first top friend aku taw. hahaha mmg berkawan baik la kami. hurm,dulu best kes bole edit profile. lawa profile myspace kan kan kan. sungguh lawa dari FB yg hanya kaler biru tu. nmpk sangat mark zukerberg tak kretive :) kenangan tu tetap kenangan. dulu gambo gambo kt myspace semua munafik. semua edit semata mata . betul dak? laaa. aku ckp sungguh. ampa cuba pi cek balik tgok. aku tak muhung hampa haih.

nie last profile aku kekal sampai skunk :)


Monday, June 6, 2011

tutorial 3.1 mg :)

cerita ini berkisarkan mengenai kenduri iaitu walimadur urus sepupu saya :) . mukadimah nie kes bengang lama tak bole update blog . haha. cerita dia lanie aku masih igat lagi kenduri nie. berputar putar kt pala hotak aku nie. berbaju purple . bersongket ala ala p ramlee . perhh. aku nk puji diri aku sendiri. segak mcm p ramlee kowt. hampa tak kenal ? tak kn tak kenal aku kena terang kowt. p la beli vcd dia. tgok sendiri muka dia mcm mana. yg tu pon kena ajar satu persatu. jenuh la mcm nie :) bebai* haha. semalam kn time sepupu aku hantaar maai gambo gambo semua nie apa lagi nk terlintas kt kepala aku. cantik ! blog akan diupdate :)

cerita pepagi buta masa nie

makan mana nk sedar apa dah :)

sepupu aku pon lanie nk jadi bunkface gak .

barisan kita barisan dia juga 

terhaandsome la sepupu saya nie :)

jumpa di post seterusnya :)

Saturday, June 4, 2011

SAMPLE sahaja.

mana bengang pon dah dua minggu kowt tak bole bukan blog nie. email buat hal apa tak taw. masa idea belambak dlm pala hotak tak bole update. sapa tak bengang kn :) . nie mood aku lari habis. mana larat aku ligan kembali mood aku. malas la nk update . nnt aku cuba cari ood tu kembali :)

Sunday, May 22, 2011

tutorial 3.0 mg :)

kenapa saya kena tipu di hari bufday saya ? tunggu hampa. nnt saya bubuh petrol masa bufday hampa :). kelas kasian sama saya. saya dah malas mandi. balik kena beletiaq ngn mak saya laagi. mak saya dah la cengei nk mmpoih. mak saya tak wish bufday saya pon lgi hampa semua nk bubuh tepung kt muka saya. :(

zombi hantu pisang ada part dua tak ?

kek tu terima kasih ya SITI :)

handpone aku tak sambut bufday pon. pasal apa dia pon kena tepung !

sapa nk mai nk bagi kek SITI belanja :)



weyh weyh, aku sayangg hampa. aku tak tersinggung walaupon hampa set naik moto sebab saja nk bagi aku rasa naik moto ngn muka penuh tepung dan set dekat tempat yg tiada toilet utk cuci diri. hampa pandai !



Monday, May 16, 2011

tutorial 2.9 mg :)

double klikk. 
utk lihat



terKLIK plak dekat keputusan peperiksaan akhir semester. apa lagi cik adik cik abang hoi. GELABAH labah labah  patah satu kaki la . dua repeat kali nie. jenuh la aku nk aku nk bawak module tu semester hadapan. mana larat aku nk study bnyk bnyk paper final . mati mati maati. (hanya aku yg sebut) hampa jgn la sebut. satgi cukup 44 kali mmpoih betul aku :) aku takpa repeat paper nie soal biasa. tapi ! bapak kesayangan aku mcm mana. hampa tak taw. jenuh aku pusing ayat mcm mcm. aku kelentong yg ulang dua paper takpa. janji ada A juga . tiga subjek A aku habaq kt bapak aku. konon konon ada A tu cukup pandai la. (mcm dia nk percaya). last last dia kata. "hg takpayah ckp bnyk,kalau dah pi sana main mmg la result mcm nie.jgn dok buat ayat mcm mcm malaih aku nk dengar". selepas melihat result ? hampa akan buat pa. kalau aku mcm biasa, gapai handpone ditangan lalu mendail number mmbe aku sekelas dengan harapan ada yg repat mcm aku juga. bukan apa. segan pi kelas sorang sorang. sunyi nnt :)