BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Thursday, February 28, 2013

PERTAHANAN AWAM MALAYSIA

seperti tajuk yg terpapar diatas ,maknakata post blog saya kali ini ialah menceritakan mengenai pertahan awam. saya tak menceritakan pon mengenai sejarah , visi atau misi pertahanan awam tapi cuma ingin ceritakan pengalaman saya semasa menjalani kursus asas pertahanan awam di daerah padang terap pada hari yg saya tak igat haribulan. seperti yg di gembar gemburkan oleh kakitangan pertahan awam yg kami akan menjalani kursus ini selama 3 hari 2 malam. persediaan homestay disediakan dan kolam renang disediakan. perjalanan dijanji amat selesa :) tanpa berlengahkan masa pembaca maka aku percepatkan perjalan cerita blog kali ini. semasa sampai nya aku ditempat tersebut ,aku hamya terpandang sebuah padang dan sebuah astaka seperti semuah stadium mini. tiada homestay ,tiada air terjun,tiada kolam renang. oke ini dinamakan kena getah bagi loghat kedah.hahaha tido berbekalkan khemah dan mandi dlm kolah yg dishare 102 org perserta. ini baru camping mereka kata . tapi tapi tapi,keseluruhan kem ini sangat mengembiraakan sbb susun atur jadual utk kem ini tidak terlalu meletihkan. padahal kannnn ,aku pengsan dan muntah semasa kawad kaki semasa penutup. aku pengsan dalam kawalan. oh malu... pity pity. hm,tapi takpa,ramai tak nmpk.HAHA


wakil wakil dari daerah kota setar 






dari tengah tu wakil dari langkawi dan dikepit ole dua teruna wakil alor setar.cewahh





yang bernaju biru tu TUAN HASSAN tenaga pengajar kami







yang ini mungkin skuad pemain bawah 21 malaysia.HAHA

No comments:

Post a Comment