BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Monday, October 17, 2011

tutorial 3.7 mg :)

humm. hampa tau dakk cerita yang aku pi batu feringgi. seronok weh pi tengah hari ber barbieque kat feringgi dimasa tengah hari.*seperti mat salleh jemur. peh ! dugung dan pauh naik kedarat banyak ekor tau . berpasang pasangan plak tu. wahai mata aku nie kenapa lah asyik terpandang tak lepas lepas. dosa cek oii =.=" . hum,perjalanan masa naik pi mmg la seronok. naik moto dekat dua jam mmg tak rasa apa. tapi masa balik baru lah terasa nk terguling nk terlena tepi jalan . letih kot. dah la hujan mengamit kepulang aku ke uma sewa kat kulim. bayang kan aku naik moto dengan paha aku yang baru disengat obor obor. bertapa pedih hanya masa tu. aku gagah balik juga sambil kenangan demi kenangan berlegar dlm minda . sakit obor obor sengat pon beransur sihat :)

masa perjalan mmg seronok. mana nk ingat apa. kat family sampai terlupa nk bagi tau. *tapi aku bagitau juga masa atas feri. aku call nah tanya aku tak nk bagi mereka risau :)

keseronokan masa nie adalah leka bersembang dan melawak senda sampai feri dah ketengah pon aku tak sedar. *nmpk sangat aku tak peka =.="

kehampiran tiba peserta serta dari jabatan kejuruteraan mekanikal utk harumkan nama poli *HAHA


perkara pertama yang mesti apabila sampai. lupakan masalah lupakan utk cari masalah. biar arang membakar ayam mmbe mmbe yang nyalakan . kita makan ja *haha

abang nikusari bin hamdan yang telah sponser semua bajet barbieque utk kali ini. terimakasih daun keladi. bila bila nanti buat lagi :). jasa mu amat terbawak kedalam mimpi .


keletihan dan kemasinan mulut tertelan air laut =.=" masa nie dah hampir disengat obor obor .

anugerah pelakaon paling rajin =.=" padahal seketul ayam pon aku tak panggang . :P

wajah kelas yang senang hati makan ayam free :) mcm aku benda free sapa nk tolak. HAHA

akhir kata semoga kenangan kelas kita menjadi kenangan utk dicerita kepada anak anak :P







1 comment: