BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Sunday, November 6, 2011

tutorial 3.8 mg :)

AIDILADHA menjelang kali nie . tapi tapi apa yg hampa rasa sama tak mcm apa yg aku rasa. mcm borink ja raya korban kali nie. betul kan kan kan. hum,pasal apa weh? aku tak paham . mungkin sebab aku sibuk ngn persediaan nk hadapi final yg akan menjelang tiba. (persediaan la sangat -.-") malam raya sibuk lepak sampai lewat malam. apabila pagi mak aku kejut bangun tido mmg liat la nk bangun. lepas tu masa nk mandi sunat raya . wah!! air menusuk karma dan benak . sejukkk. tapi air yg sejuk tak menhilang kan rasa mengantokk aku pon. masa orang bersila kat masjid sambill bertakbirr . aku pon takbirr juga. tapi sekerat jalann ja. sebab terlena dlm kesyahduan takbirr itu. terangkuk anguk aku semasa lena. sebab lena sambil bersila. sehingga la aku tumpang di ribaan jemaah sebelah aku. wahhh!apa apa nk cover kalau benda nie jadi kat hampa ? masa jadi kat aku ,aku tak cover pon. aku bersila kembali dan sambung tido. HAHA . hum,lepas selesai solat masa utk melawat kubur tokayah aku. kubur tokayah aku ,maktok aku,dan adik aku semua bersebelahan ja. sekali melawat ja la. masa tu menyelubungi la rasa sebak yg tak terhingga weh. menangis weh. bukan setitik dua. tapi segelas bersaiz sedehana juga la. humm,ini aidiladha first tanpa tokayah . semoga tokayah ditempatkan didalam keadaan orang yg beriman . aminnn.
masa lepas dari balik sembahyang raya. semua mmbe pakat tak mau keluar raya lagi.pakat kalut nk berfacebooking lagi. last last masa tengah hari semua terhegeh nk keluar *sebab perut dah lapar.


rumah pertama kami raya . masa nie lapar bihun sup.hahaha 


hum,mengambar kan perasaan rockmantik pon ada. punah -.-"



hum,tak banyak gambar nya ada sebab tertinggal dlm 14 gambar ja. yg lain terdeleted masa nk save. mmbe tertekan deleted.mmg betul la apa orang kata. masa tak bole berundur. menyesal tak sudah -.-

1 comment:

  1. betol. raya kali ni bosan weh.

    follow sini. lawa background :)

    ReplyDelete