BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Sunday, February 13, 2011

green hill waterfall menjanji percutian menarik :)

dengar tajuk ja aku dah gerun :) padahal tempat tak la menarik mcm kt belakang uma hampa semua. belakng uma hampa lagi lawa dari waterfall nie. serius tak bohong :) aku mulakan dengan cerita perjalanan ini bole ? dimulakan dengan 14 orang rakan sepejuangan kat politeknik .(perjuangan la sanadd,padahal p kuliah tido,bersembang ngn main handphone. tu yang perjuangan ). aku malas la nk cerita panjang. aku short kan ckit cerita nie. aku cerita semasa aku sampai . Fuh ! time aku sampai aku rasa puas hati gila. hilang letih ngn mengantuk aku. sampai aku jerit dalam hati " wowww gila b*bi lawa tempat nie. klau la aku usung awek kan layan" (benda nie aku cakap dlm hati sebab aku takda awek, klau ckp kuat kuat malu akuu) haha. weyh hampa taw dak ? suasana kat sana sejuk nk mmpoih. mcm dok kat TESCO yang pasang aircone laju laju. mgkin sebab masa aku sampai hujan. air sejuk macam teh ais bungkus.serius tak bohong.haha aku malas nk cerita dah nie. hampa tgok la gambar. :)

hampir ke puncak

 masa nie la aku jerit dlm hati :)


crowd from politeknik 

juga crowd from politeknik :)



enjoy ;)

p/s:hari ini tak mungkin berulang sepeti yang aku nak :) tapi aku simpan kengan nie bersama hampa semua sampai anak cucu aku (nk cerita kt cucu aku nnt) haha




3 comments:

  1. bat p pon mndi sat ja.. kepala aku sakettt.. bat kata =)

    ReplyDelete
  2. haha . mandi air sejuk :) sakit kepala sebab teh ais bungkus :)

    ReplyDelete
  3. terbaek ar rider yg bwk kau g sane..
    haha

    ReplyDelete