BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Powered By Blogger

Saturday, February 5, 2011

ALL about WEDDING .

pepagi buta dah dengar bunyi taalipon ! harem sunggoh. tgok tgok nama ayit tertera kt skrin talipon aku. aku pon answer la paanggilan dia. lalu berlaakon lah aku dengan suara segar. dialog nya " ayit kta : weyh hang baaru bangun tidoq kataa. mai uma ku kenduri . mai la tolong tolong ckit ckit. kenduri pakatan nie" aku pon jwab apa dia kata :" hg ingat aku pa ! aku bangun td time subuh lagi. sat aaku nk pakai baju. aku p terus uma hg ". aaku pon tgok jam kt talipon aku. dah pkoi 1 . aaduh ,gelabah aku p maandi. dlm pkoi 2 semua p la kenduri ayit tu. klw hampa nk tgok kenduri diaa mcm mana kt   bawah nie aaku tunjuk gambar. tgok la dulu :

 mesra nya :) 
aartis mana pulaak dah !
wajib meraihkan walimatul urus :)


semua kamiada disini :)
bersama pengantin :)
lepas semua nie selesai ! kami pon balik la sambung tido :) sebab ecok dah blik politeknik. harap berjumpaa hmpaa semua lgi :) terkasar bahasa terlaajak kata masa kenduri mohon maaf (mohon sempena ryaa cina) . untuk pengantin semogaa ke anak cucu. dapat anak aku gak yang nk dukung nanti :)

p/s : tgok la kt FB





     



No comments:

Post a Comment