BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Monday, January 17, 2011

nak cerita nie. SEROONOK nie !

hari nie kan kan kan. kelas mula pukol 10 pagi. semalam tido lambat taw. 5 pagi (nk tunjuk hebadd =) ).  sebenarnya kan kan kan. aku kena buadd asignment yg belambak lambat tu.(kerja last minit jd mcm nie la). dah la keja asignment tu tulis tangan . tak melambangkan kemodenanan zaman ict langsung la lecture PUAN MARZIANA nie. sebenarnya aku update blog nie nk cerita pasal dia la. aku mula kn dari personaliti dia. dia nie kurus kering cm aku gak tak banyak beza pon. prinsip dia yg aku hafal. nk taw dak ? aku bgtw la . emm,dia nie klau kami lambat datang kelas dia akan suruh kami cakap "puan maafkan saya,saya lambat puan" . ayat tu la aku kena ckp kalau lambat. tapi aku tak lambat (sembang tak jatuh) haha. dia suruh ckp mcm tu konun konun nya dah cukup softskill(subjek kami belajar) la. dia suruh buadd asignment 5 muka surat tulis tangan. GILA BABI KOWT !. bukan bahasa melayu kertas 1 masa spm dulu. nie yg aku bengang. dah la dia keluar kn yg kelas kami terlebih CERIA dari kelas lain. masa dlm dewan kan kan kan. dia kan kan kan. dok beleter mcm kambing hilang anak (peribahasa aku bg kt dia). kes datang lambat dengan tak pakai tali leher ja pon. subjek nie tak penting mana pon. PULUN PULUN PULUN la nk kena pakai kemeja la tali leher la. yg nu yg nie ! dia kn kn kn GIAT.
last kali aku nk bgtaw. apa la nasib aku lepas nie. dah mulai meluat. dia ada ajar cara mengatasi masalah tadi. korang tahu dak apatu masalah. masalah ialah tindak tanduk kita yg berkaitan dengan imosi , kelakuan dan interaksi . tu yg aku hafal. dlm kelas aku fokus (tak jatuh lagi).

p/s : nnt aku nk bg hampa semua jumpa PUAN MARZIANA nie.bia dia ceramah hampa semua.

No comments:

Post a Comment